tiistai 12. maaliskuuta 2013

Plogibäiväkirjani




Nyt on aivot raksuttaneet kovasti tämän blogi-asian keskellä ja olen käynyt sisäisiä taisteluita mitä kirjoitan. Olen saanut hienoja ideoita, mutta joka kerta joku pieni ääni hiusten takana sanoo, että ”ei tuollaista kukaan halua lukea”. Ärsyttävä ääni. Alkoi ärsyttää niin paljon, että tein päätöksen, että tästä blogista tulee enemmänkin minun päiväkirjani, enkä aio yrittää miellyttää ketään. Koska jos haluan miellyttää kaikkia, en pysty siihen koskaan, mutta itseään on kovin paljon helpompi miellyttää.  (Onkohan tämä sama päätös ihan kaikilla blogin pitäjillä..? :) )

Joten! Plogibäiväkirjan ensimmäinen kappale olkoon tässä:

Elämääni kuuluu siis puolitoistavuotias tyttö, joten en voi kirjoittaa blogia kertomatta tämän taaperon elämästä. Minua ei kuitenkaan saa puhumaan ainoastaan kakkavaipoista ja vauvarokosta, vaan kaipaan elämääni PALJON muutakin. Tänään kuitenkin taaperon 39,2 asteen kuume on saanut päiväni pyörimään hänen ympärillään. Minulla on myös toinen hoivattava, oma muusikkoukkeli (onpa hauska sana) joka myöskin paranee hiljalleen korkeasta kuumeesta.  Pikkupotilaan kiukuttelua on paljon helpompi kuunnella kun siihen on selkeä syy. Tänään ei siis jatkuva kitinä ole ottanut korviin ollenkaan. Päivän kohokohta oli kai kun aloimme ymmärtää kuinka taaperomme pyytää telkkarista muumeja – miimapappa. Oih! Ja sinne isin kainaloon pikkupotilas oli nukahtanut miimapappaa katsoessa kun kävin lenkillä valkoisen salamamme kanssa. Hänestä lisää myöhemmin. 

Nyt minua tarvitaan muualla.

3 kommenttia:

  1. Just näin kuten ensimmäisessä kappaleessa kirjoitat! Parasta tehdä blogista itsensä näköinen kuin yrittää esittää jotain muuta tai liikaa miettiä mikä ketäkin lukijaa kiinnostaa. Se olisi mahdoton tehtävä ja motivaatio kirjoittaakin loppuisi lyhyeen.

    Voisitko muuten harkita ottaa pois päältä tuon robottitunnistuksen (eli kommentoijan täytyy kirjoittaa random-merkkisarja kuvasta ennen kuin kommentti julkaistaan)? Se kun hankaloittaa tätä kommentoimista ikävästi. En ole itse saanut spämmiä blogiini, vaikka se ei mulla olekaan päällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei hyvä kun sanoit! Mä ihan luulin jo ottaneeni sen pois, itsestäni kun on myös rasittavaa tihrustaa epäselviä kuvia ja kirjoittaa niitä vahvistuksia. Toivottavasti nyt onnistuin!

      Poista
    2. Kiitos, nyt onnistuu kommentointi ilman vahvistusta. :) Olen jotenkin niin huononäköinen, että onnistun usein syöttämään ne merkkijonot väärin ja se on tosi turhauttavaa.

      Poista